domingo, 7 de agosto de 2011

ROPA

Sigo por aquí...ahora estoy empezando con ropa de vestir, aquí teneis mi primer vestido oficial y mi primera camiseta. Ya estoy ideando los siguentes...

Segueixo per aquí... ara començo amb la roba de vestir, aquí teniu el meu primer vestit oficial i la meva primera samarreta. Ja estic pensant en els que vindràn...


 Tuve alguna complicación con el patrón, lo hice con mis medidas y luego no lo amplié así que me econtré con un problemilla una vez hube cortado la tela, no llegaba!!! hice un apañillo que no se ve mucho, no?

Vaig tenir algun incident amb el patró, el vaig fer amb les meves mides i després no el vaig ampliar de manera que un cop va estar la tela tallada no arribava!!! vaig fer alguna trampa que no es veu massa, oi?







 La camiseta, también en blanco y negro. Delante

La samarreta també en blanc i negre. Davant



y detrás.

i darrera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario