jueves, 14 de julio de 2011

REGALOS

Ayer tuve sorpresa!! podemos decir que vinieron los Reyes Magos del Verano, gracias María por presentármelos!

Ahir em van donar una sorpresa!!!  podem dir que van venir els Reis Mags de l'Estiu, gràcies María per presentar-me'ls!


      Me trajeron un costurero de lo más moderno!!!
   
      Em van dur un costurer moderníssim!!!


   Y no he tardado nada en llenarlo de "herramientas costuriles".

   No he trigat en omplir-lo "d'útils costurils".


         Estoy contentísima con mi regalo!!!!

        Estic contentíssima amb el meu regal!!!

      Y hablando de regalos, lo prometido es deuda, aquí está la última bolsa que he ideado para poner el regalo dentro.

      I parlant de regals, tal i com vaig prometre, aquí hi ha l'última bossa que he fet per a posar el regal dins.

          Perdonad el desenfoque...
          Perdoneu que estigui desenfocat...

      Y por dentro con el nombre de la homenajeada.
       Per dins, porta el nom de l'homenatjada.

       Que bien regalar y que te regalen!!!

        Que bé regalar i que et regalin!!!

2 comentarios:

  1. Qué bien!!! Me alegro que los Reyes Magos del verano se hayan acordado tambien de tí...

    Muchos besos y gracias por mencionarme

    ResponderEliminar
  2. Quina casualitat! Jo vaig estar a l'escola de la Vilella uns anys pq la meva mare era la mestra. A l'escola que hi havia devant de l'esglesia...quins records!
    Dons seguim en contacte.
    Salutacions!

    ResponderEliminar