martes, 23 de agosto de 2011

INFORMACIONES

Me hago eco de un sorteo que se realiza en las Labores de Lis,
Em faig ressò d'un sorteig que es fa a les Labores de Lis

os recomiendo visitar el blog, no ya por el sorteo sino para ver las muñecas que hace, son una pasada!!! Regaló un espantapájaros estupendo en un intercambio, lo podeis ver en el blog de la afortunada EL PATCHWORK DE KRIS que es a través de quien me he enterado del sorteo. Sobretodo me he quedado enamorada de la cerillera, uno de mis cuentos favoritos en muñeca!!!

us recomano visitar el blog, no només pel sorteig sinó per poder veure les nines que fa, increíbles!!! Va regalar un espantaocells genial en un intercanvi, es pot veure al blog de l'afortunada  EL PATCHWORK DE KRIS que és a través de qui m'he assabentat del sorteig. Però el que no em puc treure del cap és la venedora de llumins que ha fet, ha convertit un dels contes més entranyables en nina!!!
 en el blog está el cuento para quien no lo conozca, un cuento triste...
al seu blog hi surt tot el conte per a qui no el conegui, a mi m'encanta però és trist...

pronto regresaré con novedades!!
 tornaré aviat amb novetats!!

1 comentario: